Svet-Stranek.cz
mf-design

Aktuality:Kreativita především

Aktuality

Články:
3.8. - Režimy prolnutí - Jasné světlo a Lineární světlo ( Články o grafice )
27.7. - Filmové a televizní premiéry - Před půlnocí ( Knihy, filmy, hudba )
21.7. - Kreativní práce s fotografií ( Tutoriály )
<< na začátek | < předchozí   | ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... |   další > | na konec >>
23.02.2013 Zajímavé efekty ve Photoshopu

Zajímavé efekty ve Photoshopu
Technika "dokonalého chrómu"

Efekt iluze chrómu je velmi oblíbená grafická technika při práci s Photo- shopem - je poměrně jednoduchá, sám jsem si ji už několikrát vyzkoušel. Pokud jste se s ní ještě nesetkali, zkuste si docela zajímavý tutoriál na vytváření chrómového písma. Samozřejmě si můžete zvolit i jiné než typografické symboly.


(Další informace viz rubrika "Tutoriály" )

19.02.2013 Oceněné reklamy „Effie Awards“

Oceněné reklamy „Effie Awards“
Značka: Xfinity Internet

Tenhle želví pár si prostě zamilujete...! Další ze zajímavých marketingových kampaní, které získaly mezinárodní ocenění "Effie Awards". Tentokráte se jedná o reklamní komunikaci společnosti Comcast působící v oblasti vysokorychlostního internetu. A v hlavní roli se představila dvě roztomilá zvířátka - Bill a Karolyn...


Celý článek viz rubrika "Marketing a reklama" .

(Zdroj k obrázku: www.effie.org )

16.02.2013 Programy k 3D modelování

Programy k 3D modelování
Skvělý návrhový software pCon.planner 6.5

Na internetových stránkách jsou k volnému stažení velmi zajímavé 3D návrhové prográmky, které svými funkcemi a příjemným uživatelským rozhraním překvapí i nejednoho odborníka. V oblasti bytové architektury a návrhu interiérů patří k nejoblíbenějším programům (vedle Sweet Home 3D či Google SketchUp) určitě pCon.planner. Přikládám stručnou recenzi včetně krátkého návodu na postup práce v tomto programu.

Další informace viz rubrika "Články o grafice" .

09.02.2013 Oceněné reklamy „Effie Awards“

Oceněné reklamy „Effie Awards“
Značka Philips Bodygroom

Co mi ta broskev jen připomíná...? Originální nápad a vtip spolu s inspirativním strategickým řešením to jsou hlavní zbraně většiny marketingových kampaní, které získaly prestižní mezinárodní ocenění "Effie Awards". Na některé z nich se podíváme v rámci nové rubriky Marketing a reklama. Začneme komunikační kampaní značky Philips Bodygroom.

Více informací viz rubrika "Marketing a reklama" .

(Zdroj k obrázku: www.effie.org )

<< na začátek | < předchozí   | ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... |   další > | na konec >>